Przesyłki
Przesyłki kurierskie
- Paczka kurierska do 30 kg – 19,99 zł
- Paczka kurierska pobraniowa do 30 kg – 24,99 zł
Paczkomaty:
- 16,99 zł – Gabaryt A max. wymiary 8x38x64 cm
- 18,99 zł – Gabaryt B max. wymiary 19x38x64 cm
- 20,99 zł – Gabaryt C max. wymiary 41x38x64 cm
Koszty wysyłek paletowych do H=220 cm
- 120×80 cm – 225 zł
- 120×100 cm – 245 zł
Przy wysyłce palety za pobraniem doliczana jest opłata w wysokości 30 zł za koszt pobrania.
Przy wysyłce towaru na palecie doliczane są koszty palety:
- 25 zł netto w przypadku wysyłki towaru na palecie przemysłowej (jednorazowej)
- 58 zł netto w przypadku zakupu butelek na oryginalnej palecie z huty
- W przypadku niektórych modeli butelek doliczamy koszt przekładki w wysokości 13 zł netto/szt.
Ważna informacja
Wybór dostawy paletowej oznacza konieczność zapewnienia dojazdu pod wskazany adres pojazdu o masie całkowitej powyżej 3,5 tony (solówka lub TIR z naczepą).
W przypadku ograniczeń tonażowych (do 3,5 tony lub 7 ton), istnieje możliwość zlecenia dostawy mniejszym pojazdem (do 3,5 tony) – jest to opcja dodatkowo płatna i wymaga uzgodnienia przed potwierdzeniem zakupu.
Zwroty
Zdajemy sobie sprawę, jak ogromnym ułatwieniem w obecnych czasach są zakupy dokonywane online. To spora oszczędność czasu, jednak nie zawsze zamówiony produkt jest tym właściwym. Dlatego dopuszczamy możliwość zwrotu zakupionych poprzez sklep online towarów. Masz na to 14 dni od momentu dostarczenia produktu.
Zwracane produkty muszą być oryginalnie zapakowane i nie wykazywać cech użytkowania – zwłaszcza jeśli chodzi o produkty zamykane hermetycznie – uszkodzenie opakowania narusza bowiem sferę sterylności.
Zwrotu można dokonać na adres:
ENOTECH Michał Kwiatkowski
ul. Kościuszki 13 G
59-400 Jawor
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wyślij na nasz adres e-mail: biuro@enotech.pl
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROTU TOWARU – Do pobrania – TUTAJ
Reklamacje i uszkodzenia przesyłek
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są gwarancją jakości. W przypadku stwierdzenia wad technicznych po otrzymaniu przesyłki, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta – każdą zgłoszoną reklamację rozpatrujemy indywidualnie i możliwie najszybciej.
Dostawa butelek i szkła – procedura w przypadku uszkodzeń
Przywiązujemy dużą wagę do starannego pakowania przesyłek zawierających szkło . Mimo to, w rzadkich przypadkach może dojść do uszkodzeń w transporcie.
Jeśli istnieje podejrzenie uszkodzenia przesyłki, zalecamy odebranie paczki oraz podpisanie listu przewozowego a następnie dokładne sprawdzenie zawartości. W przypadku drobnych strat (np. kilka butelek o niskiej wartości jednostkowej), rekompensujemy uszkodzenia zwrotem środków lub dodajemy brakujące produkty do kolejnego zamówienia – bez zbędnych formalności. W przypadku poważniejszych uszkodzeń lub chęci odmowy przyjęcia przesyłki, prosimy o komisyjne otwarcie paczki w obecności kuriera i sporządzenie protokołu szkody. Kurierzy dysponują odpowiednimi formularzami, które stanowią podstawę do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.